ساخت کنیسه در جوار مسجدالاقصی گامی برای تخریب قدس شریف است - وبلاگ تحلیلی شهید گرجی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ تحلیلی شهید گرجی

به نقل از دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، در بیانیه این مرجع تقلید آمده است: باز هم یک توطئه شیطانى جدید از سوى رژیم غاصب اسرائیل براى یهودى‌سازى قدس شریف صورت گرفت و آن ساختن کنیسه بزرگى در فاصله بسیار نزدیکى از دیوار غربى مسجدالاقصى در اراضى متعلق به مسلمین است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: افتتاح این کنیسه که با تبلیغات وسیعى همراه بود، همراه با اقدام به شهرک‏سازى گسترده جدید با وجود محکومیت آن از سوى مجامع جهانى بیانگر عمق این فاجعه است، حتى تحلیلگران سیاسى معتقدند اینها مقدمه‏اى است براى ویران کردن قدس شریف و بناى معبد سلیمان به جاى آن و نابود کردن همه آثار اسلامى در بیت‏المقدس و ما همه اینها را شدیداً محکوم مى‏کنیم.
در این بیانیه تصریح شده است: این توطئه جدید آتش خشم را در دل همه مسلمانان جهان برافروخته و آن را مقدمه‏اى براى انتفاضه دیگر و انفجار جدیدى در سرزمین‏هاى اشغالى مى‏دانند. آیا سران بعضى از دول عربى که با رژیم غاصب نرد عشق مى‌بازند بازهم به راه خود ادامه مى‏دهند؟ آیا از آنها مى‏ترسند در حالى که حزب‌اللَّه شجاع لبنان و مردم غزه ثابت کردند ارتش اسرائیل ضعیف‏تر و آسیب‏پذیرتر از آن است که سبب خوف شود. آیا بازهم در برابر این حادثه شوم سکوت خواهند کرد، یا به محکومیت لفظى قناعت کرده و لعن و نفرین ملت‏هاى اسلامى و آیندگان را براى خود مى‏خرند؟ یا در اقدامى شجاعانه طوفانى از خشم و فریاد را بر سر اسرائیل فرو مى‌ریزند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است:‌ اگر بعضى از دول عربى در برابر اینگونه کارها سکوت کنند به یقین ملت‏هاى مسلمان سکوت نخواهند کرد و با انسجام بیشتر در برابر آنها خواهند ایستاد و غیرت اسلامى خود را نشان خواهند داد.


ارسال شده در توسط شهید گرجی